Produkt Bang & Olufsen ako súčasť multidimenzionálneho interiéru
3. ročník, produktový a priemyselný dizajn / dizajn interiéru a nábytku
Téma je zameraná na dizajn produktu Bang & Olufsen a jeho integráciu do interiérového prostredia, s dôrazom na spojenie audio-vizuálnej techniky s estetickými a funkčnými hodnotami moderného dizajnu. Projekt je na pomezí produktového dizajnu a interiérového dizajnu so zameraním na tvorivú integráciu technologickej značky do priestoru. Zadanie je tvorivé, koncepčné a vyžaduje dizajnérsku architektonickú analýzu spolu s produktovým návrhom a praktickou aplikáciou do interiéru. Študenti na začiatku zrealizujú analýzu interiérového priestoru a identifikujú potreby užívateľa. Na základe získaných poznatkov a prednášok priamo z firmy navrhnú originálny produkt Bang & Olufsen, ktorý bude kreatívne integrovaný do zvoleného interiéru tak, aby spájal funkčnosť s estetikou priestoru. Fáze navrhovania budú predchádzať analýzy, rešerše, a prípadne exkurzie vybraných prevádzok príbuzných téme.
Produkt Bang & Olufsen ako súčasť multidimenzionálneho interiéru
4. ročník, produktový a priemyselný dizajn / dizajn interiéru a nábytku
Riešený problém projektu „Produkt Bang & Olufsen s návrhom zážitkového interiéru uvedenia produktu“ spočíva v navrhnutí originálneho produktu Bang & Olufsen, ktorý bude kreatívne integrovaný do špeciálne navrhnutého interiéru určeného na jeho uvedenie a prezentáciu. Cieľom je vytvoriť priestor, ktorý nielen umožní funkčné a estetické zapojenie produktu, ale zároveň poskytne návštevníkom výnimočný zážitok z luxusnej audio-vizuálnej techniky v súlade so značkou Bang & Olufsen. Analýza cieľovej skupiny, potrieb a očakávaní návštevníkov aj zákazníkov.Časťou metodiky je integrácia produktu priamo do priestoru s dôrazom na vizuálne, zvukové aj užívateľské zážitky – od spôsobu prezentácie produktu, cez scénické nasvietenie, až po interaktívne zapojenie návštevníka do prostredia. Fáze navrhovania budú predchádzať analýzy, rešerše, a prípadne exkurzie vybraných prevádzok príbuzných téme.
Dom kultúry Sereď ako moderné centrum umenia - interiér
5. - 6. ročník, dizajn interiéru a nábytku
Zadanie spočíva v navrhnutí nového a moderného aktuálneho interiéru a priestorov DK, ktorý umožní realizáciu rozmanitých zážitkových podujatí pre širokú verejnosť. Cieľom je vytvoriť multifunkčný interiér podporujúci umeleckú tvorbu, komunitné aktivity a inovatívne formáty podujatí tak, aby centrum plnilo úlohu moderného kultúrno-spoločenského miesta. Metodika práce začína analýzou potrieb obyvateľov i návštevníkov Serede – prieskumom požiadaviek na typy zážitkových akcií, štúdiom existujúcich kultúrnych priestorov a ich možností. Súčasťou je benchmarking domácich a zahraničných modelov kultúrnych centier, sledovanie trendov komunitného, umeleckého a kreatívneho priestoru.