Medzi navrhované témy konferencie patria okrem iného:
- návrh, implementácia a hodnotenie učebných osnov;
- povaha kognitívnych procesov, heuristiky a kreatívneho myslenia;
- vplyv špecifických nových technológií na efektívne vzdelávanie a odbornú prípravu;
- vzdelávanie a odborná príprava založené na riešení problémov a projektov;
- postoje komunity k vzdelávaniu v oblasti inžinierstva a architektonického dizajnu;
- význam spolupráce akademickej obce a priemyslu vo vzdelávaní v oblasti inžinierstva a architektonického dizajnu;
- pokročilé, inovatívne a alternatívne metódy a programy vzdelávania a odbornej prípravy;
- podpora ďalšieho a ďalšieho vzdelávania inžinierov a architektov;
- učenie sa na pracovisku a zapojenie zamestnávateľov;
- nové technológie a pokroky v procese vzdelávania a odbornej prípravy;
- riadenie a administratíva vo vzdelávaní v oblasti inžinierstva a architektonického dizajnu;
- efektívny prenos informácií vo vzdelávaní v oblasti inžinierstva a architektonického dizajnu;
- vyučovacie pokyny, laboratórne postupy, dizajnérske štúdiá a vybavenie navrhnuté, vyvinuté a aplikované vo výučbe;
- inovatívne dizajnérske stratégie a metodiky;
- konkrétne prípadové štúdie.
Predpokladá sa, že konferenčné príspevky pokryjú širokú a rozmanitú škálu tém, otázok a myšlienok týkajúcich sa súčasných problémov a výziev vo vzdelávaní v oblasti inžinierstva a architektonického dizajnu, ktoré je potrebné identifikovať, riešiť a diskutovať. Pokrytie konkrétnych tém by malo zahŕňať a odkazovať na odborné, pedagogické a metodologické otázky, inovácie a rozvoj talentov, výsledky jedinečného pedagogického výskumu a vývoja, ako aj praktické skúsenosti získané vo vzdelávacej praxi.